Ainur Maryam

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, August 28, 2013

Ulang tahun ke 5

Alhamdullilah .. sudah 5 tahun kami berumah tangga.. tak lama lagi .. cahaya mata yang ke tiga akan menjengah dunia... banyak rahmat dan rezeki yang Allah kurniakan.. moga kehidupan yang bedikit dikit dari awal ini akan menjadi lebih stabil pada masa akan datang .. 

Ainur , imran dan adik .. mama dan abah harap akan menjadi anak yang soleh dan solehah.. Zaman yang semakin mencabar dan penuh dugaan ini memang mengacam hati kami bila memikirkan apakah yang terbaik untuk amanah Allah ini... Tapi aku yakin hanya iman , ilmu dan takwa adalah semaian yang  teraik untuk kalian.

Buat suami tercinta .. terima kasih kerana menjadi suami yang terbaik buat diri ini.. moga Jodoh kita berkekaln hingga akhir hayat..

Thursday, January 10, 2013

QUOTE FOR TODAY

Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.~Mark Twain

Tuesday, January 1, 2013

Happy new year

HAPPY NEW YEAR !! Welcome 2013 and welcome 30's. Hopefully my life become more meaningful and enjoyable this year.

Friday, December 21, 2012

Nak kaya..

Orang selalu cakap kita tak boleh doa untuk jadi  kaya .. salah ke?? aku rasa tak salah  sebab klau kita nak apa je.. kita patut doa kepada Allah .. Bukan kah Allah lah tempat yang sepatutnya kita mengadu?? Bukan pada orang orang di sekeliling kita..tapi untuk redakan sikit rasa kalut bolehlah kita share dengan orang orang yang kita percaya dan boleh diharap.

Banyak sebab untuk jadi kaya.

Hati tenang , ibadah pun khusyuk, banyak orang dapat dibantu ( moga hati yang ikhlas itu sentiasa di hati), Islam pun Maju , Hidup pun terurus sikit. Taklah kita ada perasaan jealeous dengan kemampuan orang lain kan..

AAAHHH!!!!!!!!!!!!!!!! Banyak kerja beratur, next year i hope my burden will be lighter. I had confessed to kak Anne that i wanna change my job, my job scope and office. Hopefully after august 2013 i'llget the answer.. if yes.. we will be there.. if not .. i will find another company.. doesn't matter it will be in construction line or oil and gas.. NAk kaya oil and gaslah..!!




Wednesday, September 19, 2012

Luahan rasa

Banyak perkara yang aku nak luah tapi simpan je dalam hati.

cuma saya tak suka dikhianati walau sedar tak sedar.. saya rasa sedih sangat sangat.. saya nak merajuk tai tak reti...  klau lebih lebih saya takut musnah hidup saya.. tapi saya takut kepercayyan saya hilang sedikit demi sedikit atas perkara yang saya nak comfirmation dari kedua dua belah pihak.. no nonesense wasup!!!! U are doing business not more than that.

Tuesday, July 17, 2012

CAri jalan keluar

Instinct rasa nak buat benda tu .. tapi akal kata jangan lagi.. hati meronta ronta .. macam mana aku nak buat kerja klau perasaan aku memang nak buat benda tu... aku nak jadi business woman dari jadi pekerja biasa.. nak jadi luar biasa... tapi kene ada modal and survivor kit.. cam na ni?

kosong

AKU TAK ADA PERASAAN ATAS KESILAPAN YANG AKU TIDAK SEDARI DARI AWAL.. ADAKAH IA SERIUS ATAU TIDAK?? TUNGGU ESOK. RASA HATI KOSONG.. BERSERAH DAN BERTAWAKAL SEPENUHNYA PADA ALLAH.


AKU HANYA EDITOR.. TAPI TERPAKSA BERTANGUNG JAWAB ATAS KESILAPAN ORANG LAIN.. SO APA YANG AKU AKAN HADAPI MINGGU NI ADALAH PENENTU MASA DEPAN KU.. KENE START CARI KERJA LAIN SUPAYA SEMANGAT AKU PULIH KEMBALI.