Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ainur Maryam

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, August 5, 2010

3 month pregnant

Mengandung kali ini keadaan tak seperti mengandungkan ainur.. aku tak kerap muntah tapi tekak sentiasa mual dan sakit kepala.. puasa tahun lepas pun aku tak sempat nak ganti..nampaknya aku kene bayar fidyah n ganti dua kali gandalah tahun depan.. nak buat cam na? Berat badan turun naik.. tapi tak turun banyak..naik je lebih.

Aku pun skang dah start menghobbykan diri dengan window hopping barang baby di alam maya ni.. macam tak cukup2 barang ainur dulu.. memang pun .. aku nak sangat beli bouncer or baby rocker.. tak kira.. baby yang baru ni kene ada satu juga.. aku pun dah mula mengusha2 en suami ( pinjam perkataan jet) untuk beli yang fisher price je..hehehe.. harap dia tak terkejut bila nak kuar duit nanti.. benda benda lain2.. aku tgh merancang lagi.. end of 7 month pregnant .,the list will be ready to be pick and pay..

Mulai bulan ini aku nak ajar ainur panggil dirinya kakak.. ialah orang dah nak dapat adikkan. ainur setakat ni nampak ok je.. setiap kali aku panggil dia menyahut..tak pernahlah pula dia buat dono.. kecuali mengamuk nak tidur. Kakak sekarang kuat makan... she love to eat keropok ikan and biskut baby bite.. makanan lain: aiskrim..hehe, nasi berlauk dan biscut tiger.. moga anak ibuni cepat membesar..Owh.. this month she will be 1 year.. what should i give to her? Baju raya...hmm kek and mainan.. cukuplah tu..kete ayah dah belikan??

oklah.. Ibu sayang ayah and ainur...luv u..mmmuah!!

No comments:

Post a Comment