Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ainur Maryam

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, November 18, 2011

Hidup macam tiada hari esok.

This project, u make my life misserable and no more leisure time... Selepas mengalami musibah projek ni barulah aku tahu.. dunia koporat is not my life.semuanya nak cepat seolah olah hidup tanpa hari esok. Aku lebih tenang jadi QS di penang dari di KL.. Mungkin inilah musibah yang membawa aku ke satu sudut lain.."lebih berjaya dalam kerjaya "kata mak and my boss. Kata aku "nak jadi Qs berjaya atau suri rumah yang ada kedai buku"...huhuhu..

Bila mengalami kesusahan dalam kerja .. rasa tak nak jadi Qs.. tapi bila tgk orang yang lebih susah dari kita... Alhamdullilah.. impian nak jadi QS dari umur 15 tahun ni dah tercapai. But it is not good enough since i'm not sr yet.Buat project mega ni plak.. buat aku kecut perut.. risau ngan sikap and feed back client .

moga moga berjalan lancarlah untuk retender kali ini... Ya Allah permudahkanlah urusan ku dan bimbinglah aku.

No comments:

Post a Comment