Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ainur Maryam

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, December 17, 2009

Salam Awal Muharram..

Salam awal muharram buat semua bloggers..

Ini kali pertama aku mula menulis blog...setelah sekian lama mengikuti blog kekawan lain.. Teringin pula nak ada satu blog..Apa aku nak isi dalam blog ni ..,itu lain cite. yang aku tahu skang aku dah ada satu..yeye..Sukanye aku..Kenapa aku tak ada blog sebelum ni.??

Pertama..Aku bukanlah jenis manusia yang suka menulis.. apa lagi menaip.. biasanye kat ofis keje menaip ni aku suka bagi pada assistant aku je.. aku tau draft keje je.. tapi.. sempena tahun abru ni.. aku nak jadi rajin sikit...hehe..

Kedua.. aku tak tau apa patut aku tulis dalam blog ni nanti.. nanti blog aku kosong je..tapi sejak ada ainur maryam, mungkin banyak benda yang boleh dikongsi nanti..kan..?

Ketiga..Tak lama lagi.. my beloved husband akan pergi operasi..untuk 2 bulan..(sedey...)so bila ada blog blehlah aku isi masa ngan benda yang berfaedah sikit.. pastu blehlah cik abang aku ni tau apa aktiviti isterinye di rumah..(heheklau aku nak bagi tau)..

Lastly.. akhirnye aku terpengaruh ngan jet.. cam best je tiru kau jet..hehe..

err..alamak ainur dah bangunlah plak...sorry got to go...

1 comment: