Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ainur Maryam

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, December 31, 2009

SELAMAT TAHUN BARU..List..dot.dot.dot

AINUR MARYAM.. LIST UTAMA

Tahun baru menjelma lagi.. tiap tiap akhir tahun aku dah senaraikan azam tahun depan aku..tapi hanya 20% je yang berjaya..yang lain hanya tinggal list je. So malas nak senarai banyak2 cam tahun lepas.. cukup satu bulan satu..hehe..(senarai juga)..pastu buat..berjaya? oklah.. Tak berjaya..tukar azam yang boleh berjaya..ok tak?


2010..awal2 tahun aku dah sedih.. 2 bulan suami aku akan pegi operasi.. menyambut seruan negaralah..kononnnn...hehehe..( jangan marah sayang.. So 2 bulan yang gelap kini sudah tiba.. tinggallah aku ngan ainur kat umah ..yang pasti aku kene senaraikan apa yang patut aku buat sepanjang ketiadaan suami tercinta....



  • kemas rumah.. ( the first and foremost )

  • Kemas document.. (yang paling liat nak buat)

  • siram pokok cabai, nenas n durian sayang.. (keje sayang)

  • bagi ikan makan.. ( keje sayang)

  • Nak beli tikar getah untuk dapur.. ( cite2 dari tahun lepas yang tak berjaya lagi)

  • nak cari playgym untuk ainur..

  • pegi keje..( cam biasa)

  • Tgk Dysebel..( tak pasal2 aku jadi peminat ikan duyung ni..)

  • Kumpul susu sebanyak mungkin.. klau boleh semua 24 bumble bee yang ada.

  • Nak cari lap top kecik untuk ainur.. memandangkan dia suka menyibuk nak taip time aku tengah taip comp juga

  • try beberapa resepi..( harap2 ada masa)

  • Balik kg perak bawa ainur.. nak balik pahang kene tunggu bulan 3 plak..

  • Acara terbesar..- attend kenduri kahwin dillah bulan 2 ni...

  • Nak survey almari baju ainur.. (yang kalerful tu aje..)

  • Hias bilik ainur..

  • Cari langsir bilik ainur..

  • semua ainurlah..


So aku harap semuanya dapat dilaksanakan dalam 2 bulan ni..

No comments:

Post a Comment