Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ainur Maryam

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Sunday, January 3, 2010

huhuhu.. bukan rezeki..



itsy bitsy bouncer


Begini citernye.. ari ni .. aku rasa semua orang tau .. satu malaysia last day sale.. aku pun pegilah jenguk2 toyr'us.. mom's care n jusco.. nak beli set feeding n milna untuk ainur.. sambil2 tu check harga bouncer sekali..ermm tak cukup murah... tgk kat little whiz pun tak murah juga.. so pukul 10 pm tadi aku buka mybbstore.com.. n see what..?? itsy bitsy bouncer just RM 180 from RM 299.!!! tgh aku asyik menengok..litttle ainur pun sibuk nak tido.. minta aku dodoikan sambil menyusulahkan.. apalagi aku pun baring sama.. sedar2 dah 11.30pm.. setengah jam aje aku ada untuk order.. bila dah sign up.. banyak plak aku kene buat.. kene tunggu 24 hr untuk comfirmation.. so sad.. tak sempat.. pukul 12.01 a.m dah tak sale.. cam na ni?? nampaknye ainur tak dapatlah bouncer itsy bitsy tu... huhu.. Sorry ainur.. nanti ibu cari lain ye..



No comments:

Post a Comment