Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ainur Maryam

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Saturday, January 16, 2010

KURANG PRODUCTIVE


Kesian anak ibu kene catu minum susu... tak tahu nape skang ni ibu kurang productive .. macam mana nak burst my breast milk ni?? dulu skali perah boleh dapat paling kurangg 7oz.. kadang2 10 oz..skang ni 4 oz je ..kadang2 2oz.. sian ainur. ainur makin besar.. minum pun dah banyak.. tak tahulah pengasuh aku nak cakap apa dalam hati.. agaknye "tulah , klau pakai susu tin kan senang." memanglah senang..tapi kesihatan anak aku tak ada kompromi.. laki aku cakap.. tak adil untuk ainur.. so setakat ni aku berjaya menyusukan ainur sepenuhnye.. atleast sampai 6 bulan.. hopefully setahun lebih...pastu aku nak anak lagi..hehe..


Nasib baik aku ada bos yang berpengalaman menjaga 8 orang anak.. dia bagitau kat aku wife dia makan pil homopaty yang boleh memperbanyakan susu..and it is really work to her..susu banyak sampai dia stop makan.. so akupun dengan muka tak malu minta tlg bos aku belikan... manalah tahu berkesan.. hehe..tak sabar nak tunggu minggu depan.. Ainur...Anak ibu tak payah minum susu sikit2 lagi kat nursery. Minta minta aku bleh buat stok yang banyak balik..

No comments:

Post a Comment