Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ainur Maryam

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Wednesday, February 10, 2010

High chair

mana biskut milna ainur???

Teman ibu masak kat dapur sambil mengetuk rattles..


Ibu nak pegi mana tu??

Ainur nak rest plak.

High chair , antara barang yang tersenarai dalam list to buy ( for ainur) aku.. aku budget lagi sebulan dua baru aku nak cari. Tapi secara tak sengaja aku terbeli awal plak.. nasib baik ainur nak duduk dalam tu. Aku beli kat kedai juaimurah..actually aku nak beli bouncer , tapi last minit cancel bila nampak higchair ni..macam jatuh cinta pandang pertama plak. Aku suka high chair ni cause ia ada banyak function and banyak level untuk recline, ..simply said..very very flexible. Yang best nye ia bleh swing n buat tempat tido baby. Memang berbaloi baloilah. Lagi berbaloi bila ia boleh disorong kemana mana aje ..senang sikit keje aku .Sekarang ainur dah bleh join ayah n ibu kat dining and teman ibu masak kat dapur. Sayang ainur..muah!!

No comments:

Post a Comment