Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ainur Maryam

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Monday, May 3, 2010

PENING KEPALA..

Saya sangat pening memikirkan bebrapa perkara yang tak settle lagi.. terlampau banyak di masuk masalah "negara kecil" saya..

Tadi baru lepas register CIDB .. belum masuk kelas lagi.. so baru half way..punya lama nak buat green card.. mengantuk..zzzz

lepastu.. nak kene regist BQSM plak,... baru cek website.. rupa rupanye dia orang dah keluarkan pekeliling baru untuk TPC.. nasib baik tak submit borang tu ISm lagi...itulah tak nak regist awal awal dah banyak benda aku kene buat. Printer buat hal .. tak dapat nak print borang kat umah.. ter[aksa pi office print.

Lepas tu cuba selesaikan masalah orang bergaduh.. oohh.. pening.. kenapa tak nak berkomunikasi cara yang baik dan bijak.. jangan menyakiti hati orang dan buang ego untuk keharmonian rumah tangga.. Family first in what ever situation.. betultak? Ya Allah limpahkan rahmat dan kebahagian kepada mereka..

Balik umah kene kemaskan umah plak.. biasanye saya juga yang buat sepah.. so terpaksa gak kemas.. yang paling saya geram... air kat kawasan laundry saya ni kecik sangat .. cam na buat?? hope dapat settle baju baju ni at least esok..

Lepas ni nak kene masuk ofis balik.. sebelum tu ingat nak pi bank dulu settlekan payment insurance..malam ni nak lepak aje ngan ainur sambil tgk .. Kimora in the fab lane and desprate housewife.. i love to see these two show...reality and fantasy.then tido.. menunggu hari rabu.. khamis ..jumaat..sehingga suami saya pulang dari Kursus.. miss u sayang.

No comments:

Post a Comment