Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ainur Maryam

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, April 13, 2010

Registered profesional??

Petang tadi bos aku tanya bila lagi aku nak ambik exam profesional.. hmm.. apa patut aku jawap ye..?
Aku memang nak ambik exam tu sebelum aku kahwin lagi.. siap isi borang ..tapi tak juga sampai sampai kat bangunan ISM tu... Aku pun tak tahulah kenapa semangat dan usaha aku makin kurang sejak dua menjak ni.. aku macam hilang fokus dengan apa yang aku buat skang .. walaupun tiap tiap ari aku tanam azam untuk jadi yang terbaik hari ini dari semalam.
Inpian aku terhadap kerjaya aku ni banyak..see my list
  1. nak jadi registered QS dalam masa 5 tahun ni..
  2. Nak ambik master dalam bidang management.
  3. nak kerja ngan konglomerat plak.. tapi mungkin lepas jadi registered QS kot,
  4. nak bukak bisness sendiri..
  5. berusaha dengan gigih.. sampai berjaya
  6. akhirnye aku nak share ilmu Qs ni dengan generasi baru plak.. so jadi lecturer UNI sambil buat PHD..

Ya Allah.. boleh ke aku capai semua ni dengan keadaan sekarang... Fokus aku skang ni banyak lari pada keluarga.. terutamanye Ainur Maryam si jantung hati.

Mungkin aku kene buat langkah pertama untuk berjaya dengan lebih jayanye dalam mencapai impian aku. So next monday..go to ISM PJ.. register urself to prepare the log book first..

OMG.. Ya Allah.. i need to fill in the log book for two years.. and sit for the exam s till u pass... estimated year to qualify is 5 year.. doa doakanlah saya ye.!!

No comments:

Post a Comment