Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ainur Maryam

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, December 21, 2010

PDCC Calling for interview.

Semalam aku dapat panggilan dari PDCC . PAnggilan untuk pre-interview session pada 29 disember ni.. Aku memang gembira dapat interview tapi dalam masa sama aku takut dia orang terkejut plak bila tgk aku yang tgh sarat mengandung .. mesti kene pikir 2 kali... dari email yang aku dapat. dia orang shortlisted 5 orang je.. aku , 3 budak perempuan lain ngan ofis mate aku. TAk tahulah berapa QS yang PDCC nak ambik. Mungkin sorang je kot..klau tgk pada senarai pendek nilah..

Walaupun pengalaman aku 4 tahun lebih ni buat aku yakin yang aku layak untuk jawatan tu, tapi kadang kadang aku takut juga tak seperti yang dia orang harapkan.. Aku sendiri tak dapat nak ukur pengalaman aku dengan mana mana QS kat sini, cause aku the only degree QS yang ada dalam ofis ni.. mungkin kene bandingkan dengan en faizul, cause dia ada banyak pengalaman bertukar tukar tempat kerja dan hampir 6 tahun lebih jadi QS. Adoi... pening nye kepala memikir apa yang akan di tanya dalam interview nanti... sebab dah 4 tahun lebih tak attend any interview.

SEbenarnya.. aku serba salah juga... klau dapat kerja ni... then my husband plak kene posting... cam na aku nak buat..PDCC ni hanya ada kat penang... PDC consultant anak syarikat Penang Development Corporation. Sebuah badan berkanun.. tempat kerja sangatlah ok... dan yang paling penting dekat ngan rumah.. lima minit je dari rumah aku... parking kete pun free.. tak payah aku bayar cam skang.Itu klau dapat.. klau tak dapat.. aku ok je kot.. cause yang paling utama sekarang adalah ..di mana nazli akan ditempatkan tahun hadapan??...KL ?Perak? Sg Petani? Johor atau mana mana aje, yang paling dekat sekali.. 2DIV.. sebelah kem je... Klau dapat 2 DIV ni je.. aku tak kisah sangat.. tak perlulah aku susah susah nak kemas barang untuk pindah, nak fikir pengasuh anak, cuma fikirkan keje je.. then bleh aku sambung je belajar kat usm ni... semu mudah.

Apa apa pun.. aku berserah jelah pada Allah.. kerna hanya Dia yang tahu apa yang terbaik buat aku.. now.. just preparing for the interview.

No comments:

Post a Comment