Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ainur Maryam

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, December 30, 2010

2010 ke 2011 = Azam baru

Lagi beberapa jam..kita akan berada dalam tahun 2011 ( itu pun klau panjang umur).. So 2010 akan meninggalkan kita dengan pelbagai kenangan sedih dan gembira, kecermerlangan dan kegagalan, kesenangan dan kepayahan dalam hidup kita.. Apakah pencapaian yang aku dapat pada tahun 2010????

Cuba mengira dan mencari kejayaan itu.... dalam segala bidang yang aku ceburi.. bidang kerjaya, menjadi anak, ibu dan isteri.. aku pun tak pasti ... argh!!!! Malas fikir ,banyak plak nak kene tulis nanti......Bukankah 2010 dan 2011 hanyalah perubahan nombor yang menberi kita jarak masa awal dan akhir.. klau tak tercapai impian kita dalam jarak masa setahun tu.. kita boleh cuba lagi pada jarak masa barukan??? Yang penting kita sentiasa cuba untuk menjadi yang terbaik dari sehari ke sehari..

Apa yang pasti 2010 akan tetap pergi.. hari sabtu tetap akan bertarikh 1 jan 2011... Azam baru ..simpan dalam hati..kerna dalam masa 24jam ni.. manalah tau tiba tiba azam tu akan berubah ubah plak.. Tapi .. yang mungkin takkan berubah ialah , aku nak khatam quran lagi untuk tahun depan.. menjadi lebih baik dari semalam setiap hari.. Bukankah itu yang lebih afdhal??? Esok kita sambung lagi.. mengantuk ..zzzz

No comments:

Post a Comment